Wednesday, March 16, 2011 | By: Zayn Hariz

Falling Hero...

YEAH!!!Musim DEMAM suda tibe!!Dengan ini aku dengan banggenye ingin mengucapkan bahawa aku

DEMAM!!!YEAH!!!Suke sangat-sangat..-cough-

Sebenarnye dah lama da tak demam..pastu hari Jumaat hari itu tibe-tibe rase tak sedap badan..aku dah dapat agak dah demam bakal melawat aku tak lame lagi bersame-same ngan member-member kamcing beliau,batuk dan selsema.Nak tido malam tu rase tak selesa langsung.Pagi-pagi bangun awal je badan dan panas membara seperti bara api..hohoho..Anyway dah beberapa hari dah aku demam ni..Nak kate demam biase tak mungkin lak sebab aku ni jenis cepat sembuh..pergh riak giler..hahaha gurau je..Maybe demam rindu kot..rindu kat family..


Ape-apepun..harap aku cepat sembuh supaya dapat melakukan aktiviti-aktiviti harian aku seperti biase..sebab aku tgk ramai member-member aku dah rindu dengan aku yang cheerful ini..haha ye la tu zayn..




1 comments:

Anonymous said...

jgn lupa makan ubat, insyaallah next week ibu dtg.take care.

Post a Comment