Saturday, June 4, 2011 | By: Zayn Hariz

WELCOME TO SEMESTER 4




Assalamualaikum...

hai blog..


dah masuk hari ke-6 dah aku kembali ke universiti tercinta!!
tercinta lah sangat!! hoho..

UiTM Pulau Pinang


Cuti hari tu pun sebulan je
tapi takperla...at least dapatla jugak aku jumpe ngan family aku
malangnye tak sempat nak jumpe member
sebab kebanyakkan mereke masih sedang dalam mood exam
haha..laen kali kite lepak same2 ye geng..

Now back to the real problem..
sekarang ni dah naek sem ni dah datang kembali penyakit ni
penyakit di mana sumer orang ade
tipulah la kalau orang tu takde penyakit ni kan?
penyakit itu digelar.. *drums roll*
MALAS!!
hoho aku dari dulu lagi malas

Anyway..sem ni kene kuat lagi struggle
sebab subjek sem ni sumer tough-tough
so kene cari mood dengan secepat mungkin
supaya dapat ikut rentak sem ni
kali ni aku akan berusaha dengan lebih keras
demi mendapatkan kejayaan yang lebih bermakna..


kepada sahabat yang berjuang bersame-same 
harap sem4 nie bertambah baik daripada sem-sem lepas...
InsyaAllah...







0 comments:

Post a Comment